Digitaal of akoestisch? Bekijk onze keuzehulp


Medewerker Backoffice

20-32 uur - standplaats Wezep

Ben je goed in organiseren, ben je servicegericht en zie je altijd mogelijkheden om te verbeteren? Vind je het leuk om onderdeel te zijn van een klein team in een groeiende organisatie? Dan leren wij jou graag kennen!

Over Oostendorp Muziek

Oostendorp Muziek wil de wereld een stukje mooier maken. Dat doen we door een bijdrage te leveren aan het geluk en de dromen van mensen. Daarom draait het bij ons om het bieden van de beste service en het creëren van een unieke (muzikale) ervaring voor onze klanten. Dat maakt ons op dit moment de “Best Beoordeelde Muziekwinkel van Europa”. Juist als medewerker backoffice speel je een cruciale rol om zoveel mogelijk mensen dat muzikale geluk te laten beleven.
Met twee grote winkels in Wezep en Hilversum en eigen productie en technische afdelingen is Oostendorp Muziek is één van de grootste toetsenspecialisten van Nederland. We zijn een dynamisch en groeiend bedrijf en hebben een enthousiast en vakkundig team met zo’n 60 collega’s die er elke dag voor zorgen dat klanten met ontzettend veel plezier muziek kunnen maken op een muziekinstrument waar ze echt gelukkig van worden. Als bedrijf zijn we gespecialiseerd in de in- en verkoop van toetsinstrumenten en bieden we ook reparaties en revisies aan. We hebben een eigen productielijn en transportservice, waardoor we de gehele keten van productie tot aan levering in eigen beheer hebben.

Wat ga je doen als medewerker backoffice 

Als medewerker backoffice / klantenservice bij Oostendorp Muziek word je onderdeel van een gedreven team bestaande uit een teamleider en twee medewerkers backoffice. Samen met het team ben je verantwoordelijk voor de klanttevredenheid en de online verkopen. Je krijgt alle ruimte voor jouw creativiteit. Je slaat de brug tussen de wensen van de klant en het brede aanbod aan toetsinstrumenten en accessoires dat wij bieden.

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden als medewerker backoffice / klantenservice:

  • Je informeert en adviseert klanten per telefoon en per mail;
  • je koppelt verkoopkansen aan een van onze productspecialisten;
  • samen met je collega’s professionaliseer je de afdeling commerciële backoffice.

Wanneer is deze functie écht iets voor jou?

  • Je bent communicatief vaardig en houdt van menselijk contact;
  • je kunt snel schakelen en je bent een aanpakker;
  • je bent geïnteresseerd in muziek en muziekinstrumenten en/of vindt het leuk om hier meer kennis over op te doen;
  • je bent oplossingsgericht, geduldig, kan commercieel denken en werkt graag nauwkeurig;
  • je hebt bij voorkeur ervaring op een backoffice.

In deze functie is er de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen naar commercieel backoffice / klantenservice medewerker.

De voordelen van werken bij Oostendorp Muziek

  • Onderdeel worden van Oostendorp Muziek, dé toetsen speciaalzaak van Nederland!
  • een platte organisatie met korte lijnen waarin er met alle medewerkers van de organisatie gemakkelijk contact kan worden gelegd, inclusief de directie;
  • een mooie personeelskorting op de artikelen van Oostendorp Muziek;
  • goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een uitstekende pensioenregeling;
  • werken in een muzikale snoepwinkel waarbij je elke dag omringt bent door de meest prachtige piano’s en vleugels;
  • zaterdagmiddagborrel om het weekend in te luiden;
  • er wordt bij ons veel aandacht besteed aan je persoonlijke en professionele ontwikkeling. We helpen je door opleiding jouw commerciële vaardigheden verder uit te bouwen. Dit zorgt ervoor dat je de klant steeds beter leert begrijpen en kunt begeleiden naar het beste instrument. Hierbij wordt vooral aandacht besteed aan je social skills.

Vervolgstappen na jouw sollicitatie

  • Na ontvangst van jouw sollicitatie ontvang je binnen twee weken een inhoudelijke reactie vanuit ons. Sluiten jouw verwachtingen en onze wensen bij elkaar aan? Dan nodigen we je uit voor een eerste kennismakingsgesprek;
  • zijn we beide positief na afloop van het eerste gesprek? Dan volgt er een tweede gesprek;
  • is er na het tweede gesprek nog steeds een wederzijdse match? Dan doen wij jou een voorstel die je niet kunt weigeren.

Reageren kan door middel van het sturen van jouw CV en motivatiebrief naar [email protected]

Voor meer informatie: tel. 038-3762954